Blogger news


Peeya.Iqah with my sister

Minggu sebelumnya aku sibuk dengan undangan majlis perkahwinan maklum sajalah cuti persekolahan...Tapi minggu ni aku lagi sibuk menguruskan anak anak yang kembali study setelah 2 bulan cuti. bagi anak sulungku peeya ini adalah semester akhirnya di Uitm Tapi bagi anak keduaku Atiqah inilah tahun pertamanya...banyak benda yang mau di urus.terutama sekali bayar yuran pengajian buat pemeriksaan kesihatan...dari semalam lagi aku dan Iqah pergi Hospital untuk buat MC...tapi permohonan kami di tolak sebab kami terkeluar dari peserta ke 30.setiap hari mereka hanya akan mengambil 30 peserta sahaja untuk MC.Hari ini untuk menjadi peserta yang ke 30 terawal.so kamipun datang ke hospital seawal jam 7.30 pagi....dengan harapan dapatlah buat MC. Tapi gagal lagi panjang betul barisan budak budak yang nak buat MC.Memandangkan kesuntukan hari pendaftaran pun semangkin hampir.Aku dan pergi ke klinik swasta untuk buat MC.sebelm ini sebenarnya aku tidak tahu yang pemeriksaan kesihatan utk pelajar boleh dibuat di klinik swasta.....alhamdulilah hari ini semua dah selasai. seterusnya aku dan dua anakku memulakan perjalanan untuk pergi membeli keperluan mereka berdua apa yang patut...Tapi terbeli juga yang tiada dalam senarai....

No comments:

Post a Comment