Blogger news

Koleksi Baju Kurung Asli dan Moden serta kebaya



kebaya atiqah

Sebenarnya aku bukanlah tukang jahit
yang mahir.dan tak pernah belajar kat akademi jahitan
tapi selalu mencuba mana mana fesyen or style yang aku minat
yang kadang kadang menjadi dan ada juga tak jadi.aku buat ni
bila ada masa terluang.aku menjahit ni hanya untuk keluarga
tidak mengambil mana mana tempahan.Baju melayu untuk suami
dan anak lelekiku terpaksalah aku beli di butik atau mana mana kedai
pakaian sebab yg tu aku kurang arif membuatnya.



Kebaya kuning Adwa Zafira



Kebaya Asli..Adwa



Baju kurung moden ni aku siapkan
2 minggu lalu.kain yang kami beli
di Kamdar 1Borneo.Khas untuk hari
pertama pendaftaran atiqah dan peeya
aku buat dua pasang. 1 untuk atiqah
1 lagi untuk peeya...Supaya semangat
sikit nak mulakan study...

3 comments:

  1. Salam Puan..
    Bestnya dapat buat baju kebaya dan kurung moden.. Saya pun jahit sikit2 ... tapi baju kurung dan baju melayu untuk suami dan anak2 jer.. yang lain2 saya tak pernah cuba...
    Ada masa boleh la belajar dari blog puan nanti tips2 untuk buat baju kebaya.. :)
    Thanks for sharing..

    ReplyDelete