Blogger news

Seribu Bintang


Seribu Bintang
Ingin ku pergi jauh darimu
agar ku kenal erti rindu ini
ingin aku menyelami jiwamu
agar ku kenal dirimu kasih
ingin aku membenci dirimu
tapi kebencian tiada padaku
walau apa yang kau sangkakan
aku tetap cinta padamu

Telah lama ku hidup melara
telah ku gagal dalam bercinta
kini kau datang dengan seribu bintang
bintang yang dulu sembunyi
bintang yang tiada bererti
Kalau kau sudi menyentuhi hatiku
aku kan selalu dekat padamu
tapi jangan kau hanya coba
untuk permainkan cintaku

Penyanyi: Alleycats
Lirik: M Nasir

This songs dedicated to my beloved hubby...Jangan Permainkan Cintaku
tetiba saja jiwa wanitaku tersentuh
mungkin juga kerana aku merindui seseorang
yang kini berada jauh dariku..aku yang sering
dikatakan wanita super ...berada di halaman rindu


12 comments:

  1. SANGAT MENGHAYATI...PUISI YG INDAH...

    ReplyDelete
  2. siapa yang mempermainkan cintamu.....
    syahdu..

    ReplyDelete
  3. memang best lagu ni...dengar pulak tgh2 malam sambil tgk bintang...perghhh...kat sebelah ada air kopi pastu gitar letak kat sebelah lagi...sambil hisap rokok hembus kat atas...tgk asap hilang dicelah2 bintang...mmg syahdu sis..

    ReplyDelete
  4. Mario..memang best melayan jiwang......

    ReplyDelete
  5. kakara....pasti donq..kalau aku bisa....

    ReplyDelete
  6. woaa.rindurindu untuk orang yang bosan je.ye ke?

    ReplyDelete
  7. sya sangat suka lagu ni....

    Ingin ku pergi jauh darimu
    agar ku kenal erti rindu ini
    ingin aku menyelami jiwamu
    agar ku kenal dirimu kasih

    ReplyDelete
  8. akufobia...Salam dik.antara rindu dan bosan mempunyi makna yang berbeza...jadi kak tak bersetuju dengan pendapat anda..

    ReplyDelete
  9. atie...Thanks for comment..lagu ni ada makna tersendiri.

    ReplyDelete