Blogger news

MANILA


Bercuti di Manila selama seminggu bersama My Best friend Ann..Cuti dan Shopping..he he Ann pergi sana satu beg..balik Malaysia 3 beg......

Manila..Negara Jiran yang pernah saya lawati
tidak jauh bezanya dari malaysia....selama seminggu
saya berda di sana...dan mungkin disebabkan peralihan
cuaca saya diserang demam selsema..wahhhh sengseranya....
tapi saya tidak ketinggalan program bersama rombongan.Tapi sayang sekali kali ini tidak banyak gambar yang sempat saya rakamkan buat kenangan kerna masa ini saya benar benar kurang sihat..ini sajalah adanya



Gambar Anne bersama Miss Hawaii semasa kami berada di Manila

2 comments:

  1. Syok kan sana Manila.. Ada kamu terpigi sana 168 mall? Lagi murah o barang dia daripada sana Greenhills. Ni christmas mau pi test lagi pi sana.. Manatau lagi meriah2 kan bandar Manila.. hehe

    ReplyDelete
  2. 168 mall...ada juga kami pigi memang best manila,,ngam lagi waktu kmi pigi tu musim mau xmas.jdi meriah lah bandaraya manila..nda beranti tu bunga api di seluruh bandar...he he he...thanks sreward for your comments

    ReplyDelete