Blogger news

Candle Light Birthday Party


HAPPY BIRTHDAY NURUL SUZAINIE
Candle Light B"day party.....18 Tahun
dengan Kek Black Forest yang disediakan
oleh mama..party for family member only..he he he


Untuk menjadi ibu kepada 5 orang anak remaja
bukan sesuatu yang mudah....mengasuh,mendidik
dan segalanya mesti ditangani dengan kesabaran
dan doa yang cukup....Mereka adalah amanah yang
telah dipertangungjawabkan....anak anaku adalah
anugerah berharga...saya bahagia dengan adanya
mereka dalam hidup saya.Walaupan ada ketikanya
kepayahan menghampiri diri..Tidak mengapa itu adalah
ujian dari Tuhan...........anak yang lahir dari kandungan
saya sendiri haya 3...Nurul dan Nabilah anak arwah kakak.
yang saya anggap macam anak sendiri dengan kasih sayang
yang tidak berbelah bagi....itulah janji saya kepada arwah
kakak yang telah lebih dulu pergi menemui tuhannya,dan
itulah juga permintaan terakhirnya,supaya menjaga dan
mengasihi anak anaknya.kakak yang telah meninggalkan
dua orang anak ketika mereka berusia 4 tahun lagi.....
kini Nurul dan Nabilah dah jadi dewasa seiring dengan
anak anaku..kerana usia mereka yang tidak jauh berbeza
Alhamdulilah.......Dunia ini terbuka luas untuk orang yang
berkasih sayang.Dan untuk orang yang bercita cita besar.



Nurul Suzainie dan Nabilah Farhana
Masa berharga untuk kami sekeluarga
masa cuti semester anak anak..............


2 comments:

  1. kakyatie.. saya terharu.mulianya hati kakyatie... black forset tu buat sendiri ke?.. boleh saya belajar?.. lama dah saya berangan nak buat cake forest.. :)salam kenal...

    ReplyDelete
  2. kak yatie, wish NURUL SUZAINIE happy belated birthday...........

    ReplyDelete