Blogger news

Baru selesai menglamm'kan blog Saya...

Yup, baru jer selesai dengan kerja-kerja mengglamorkan blog saya,, agar lebih cantik, bling-bling, feminine dan tidak membosankan saudara-saudari yang bertandang gitu...

Saya mempunyai banyak minat dan tanggungjawab setiap hari. Boleh tahan juga sibuknya selama bertahun-tahun.

Bekerja salah satunya.
Menguruskan rumahtangga aspek yang satu lagi.

Namun apabila putera-puteri saya semakin membesar dan dewasa, terdapat ruang masa yang agak banyak bagi saya berbanding dengan ketika mereka masih kecil dahulu....

Hmmm, nanti lagi saya cerita baanyak.

Saya belum lagi merancang untuk memaksimakan kegunaan blog ini untuk masa yang terdekat.

Perlahan-lahanlah... slow-slow nanti banyak juga tu.

Selamat menjalani Ibadah Puasa kepada semua kaum muslimin di seluruh dunia.

YatiE

No comments:

Post a Comment